Fabled Forests: Jak modifikace mění lesy ve hře Skyrim.
Jednou z fascinujících stránek videoher je jejich schopnost vytvořit unikátní a poutavé světy. Nicméně, mnohdy jsou tyto světy obětí omezení hardwaru nebo designových rozhodnutí, která vedou k neuskutečnitelným výsledkům. To je patrné i v případě lesů ve hrách, kde často můžete narazit na nereálnou koncepci: buď jsou stromy příliš rozmístěné nebo naopak tak hustě seskupené, že skrz ně nelze projít.
Příkladem může být hra Skyrim, která navzdory svým jiným kvalitám trpí nedostatkem realistických lesů. Stromy jsou zde často příliš malé a vzdálené od sebe. Ale díky modifikacím to nezůstává nezměněno.
Fabled Forests pro Skyrim Special Edition se snaží změnit tento stav. Tato modifikace, navazující na předchozí práce, přináší hráčům „vysoké, husté a pro FPS přívětivé lesy, ve kterých se můžete ztratit“.
Modder Kojilama nabízí dvě verze. První je hustý les s vysokými stromy, které přesto nebrání pronikání slunečních paprsků. Druhá verze, nazvaná Fabled Forests of Mythic Proportions, přeměňuje lesy na temné, nevyhnutelné labyrinty s obrovskými stromy, podobnými těm, které obývají západní pobřeží Severní Ameriky.
Jedním z hlavních aspektů, které tuto modifikaci zlepšují, je skutečnost, že některé úpravy pocházejí z dalších modů. Umístění stromů je převzato z práce jiných modderů, jako jsou Traverse the Ulvenwald a Nature of the Wild Lands.