„Baldur’s Gate 3 Průvodce třídou Druid – síla přírody, která brání a poráží nepřátele“

"Baldur's Gate 3 Průvodce třídou Druid - síla přírody, která brání a poráží nepřátele"

Baldur’s Gate 3: Průvodce druidskou třídou

Třída druida ve hře Baldur’s Gate 3 je nejen síla přírody, ale mnohem víc. Pomocí rostlin a občas i proměnou na zvířata hráči dokážou chránit své spojence a pořádně potrápit nepřátele. Náš průvodce třídou druida v Baldur’s Gate 3 vám představí, co můžete očekávat, pokud si tuto třídu vyberete pro svou kampaň.

Přehled průvodce třídou druida v Baldur’s Gate 3

Náš průvodce třídou druida v Baldur’s Gate 3 představuje přehled o její užitečnosti v kampani. Také si všimneme ideálních možností při tvorbě postavy. Až skončíte s naším přehledem, doporučujeme navštívit náš nejlepší průvodce stavěním postavy pro tuto třídu.

Souhrn třídy druida

Vlastnosti třídy

– Kouzla – Drudové se neučí tolik kouzel jako čarodějové, ale mají docela slušná.

– Kouzelné sloty – Máte určitý počet kouzelných slotů příslušejících k určité úrovni. Všechny se obnoví po dlouhém odpočinku.

– Cantripy – Tato kouzla lze použít kdykoli bez nutnosti spotřebování kouzelného slotu.

– Proměna – Drudové se mohou na úrovni 2 proměňovat v různá zvířata (více o této mechanice později).

Odbornosti

Naše doporučená taktika využívá především kouzla, která zlepšují efektivitu druida v bojích. Nicméně nemusíte úplně vyhýbat soubojům na blízko. Druidi standardně ovládají lehkou zbroj, střední zbroj a štíty. Ideálně byste si také měli vybrat trpaslíka Duergara (více o tom později), což vám dá odbornosti v klubech, dýkách, oštěpech, palicích, baštěnách, srpy, sekerách, ručních kladivách a válečných kladivech.

Kruhy druidů

Podtřídy druidů v Baldur’s Gate 3 nejsou na začátku dostupné. Na váš postava musí nejdříve dosáhnout 2. Dobrou zprávou je, že můžete přeškolit a změnit třídu tím, že promluvíte s Withers v táboře.

Divočina (Všechny podtřídy)

Všechny podtřídy druidů získávají schopnost změnit se ve formy proměny na 2. Když je HP stvoření vyčerpáno, vrátí se zpět na HP v okamžiku proměny:

– Jelínek – Může se prokopat pod zemí.

– Pavouk – Může omotat a uvěznit nepřátele.

– Vlk – Může zvýšit pohyblivost spojenců a rozptylovat nepřátele.

– Kočka – Může uniknout odhalení a rozptylovat nepřátele.

Kruh země

Tato podtřída je

Zdroj: https://www.gamespot.com/articles/baldurs-gate-3-druid-class-guide/1100-6516610/?ftag=CAD-01-10abi2f