Filmová adaptace herního hitu: Stray od Annapurna Interactive

Filmový průmysl často hledá inspiraci v knihách, komiksech nebo televizních seriálech. V posledních letech však začíná čerpání inspirace také z počítačových her. Filmová společnost Annapurna Pictures se nyní rozhodla převést herní hit Stray na velká plátna v animované formě.

Hra Stray, vydaná studiem BlueTwelve, je jedinečná tím, že nabízí pohled na svět očima kočky v dystopickém prostředí. Robert Baird, šéf divize Annapurna Animation, zdůraznil: „Je to hra o tom, co nás dělá lidmi, a přitom v ní žádní lidé nejsou.“ Bairdova fascinace touto hrou vede k závěru, že klíčem k jejímu úspěchu je schopnost hráčů vnímat svět z tak netradičního pohledu.

Adaptace takového unikátního příběhu je však plná výzev. Ačkoli je cílem udržet autentičnost původního příběhu, je třeba vytvořit kontinuitu, která bude vyhovovat filmovému formátu. Baird přiznává: „Proces je vždy součástí výzvy.“

Annapurna Pictures nezůstává pouze u Stray. Mají v plánu adaptace dalších her, včetně titulů jako 12 Minutes, Neon White, A Memoir Blue, Kentucky Route Zero a What Remains of Edith Finch. Kromě toho vyvíjí svůj vlastní titul Blade Runner 2033: Labyrinth.