Upír: The Masquerade Redemption – Reawakened: Nové pohledy na oživení legendy v Skyrimu

Upíří legendy, které zůstaly nesplněné, jsou na obzoru nového vzkříšení. Projekt Upír: The Masquerade Redemption – Reawakened, modifikace první videohry VtM ve Skyrimu, představil nové záběry z úvodní části hry v Praze. Tato původní hra, která následuje epický příběh křižáckého rytíře, je jedním z těch hyperambiciózních RPG z přelomu tisíciletí, které nebyly dokončeny, a dnes je hlavním kandidátem na fanouškovské oživení.

Po roce od naší poslední návštěvy Redemption – Reawakened se ukázaly nové oblasti, a nejnovější záběry od vedoucího projektu Galejra nás uvádějí do pražské části hry. Přestože se Skyrim nedá ignorovat – jeho charakteristický rys skrze Creation Engine je zřejmý – Reawakened nabízí svou unikátní identitu. Elementy jako nová hudba, zvukové efekty z Bloodlines a OG Redemption, a krvavý Ankhe z původní hry jako kurzor, vše přispívá k jedinečné atmosféře.

Nicméně, i přes skvělou práci na designu města Prahy, je tu jedna věc, která vyniká – brnění městských strážců, které připomíná kostýmy z Hry o trůny. Praha však sama o sobě září autentičností, s uličkami a budovami, které odrazí českou architekturu, včetně skvostné modifikace sídla klanu Brujah.

A co se týče bojového systému? Skyrim může mít svůj hack and slash styl, ale oproti původnímu Redemption je to obrovské vylepšení. Původní souboje byly složité a nedostatečně hluboké, ale dnes by mnozí hráči využili cheat kódy jenom kvůli příběhu a atmosféře.