Bývalý vývojář ze společnosti Bethesda si myslel, že by Starfield měl mít méně planet

Bývalý vývojář ze společnosti Bethesda si myslel, že by Starfield měl mít méně planet

Starfield: Méně planet by mohlo být lepší, tvrdí bývalý vývojář Bethesdy

Nově oznámená hra Starfield od Bethesda Softworks přináší do herního světa obrovský počet planet, které jsou rozlehlé a mnohdy zcela prázdné. V předchozích hrách od Bethesda, jako je Fallout, Elder Scrolls Oblivion a Skyrim, bylo cestování mezi lokacemi bohatým herním zážitkem, plným náhodných setkání, objevů a osobních organických příběhů. Podobně každé město a obydlí bylo ručně vytvořeno. V prozkoumávání vesmíru ve hře Starfield se však stáváme spíše diváky, kteří přecházejí mezi planetami generovanými procedurálně prostřednictvím nabídek v menu. Bývalý vývojář Bethesdy vysvětluje, že v počátečních stádiích vývoje hry Starfield mělo být vše jinak, avšak Todd Howard chtěl větší RPG.

V článku na PCGamesN se dočteme, že záměrem původního týmu pracujícího na Starfield bylo vytvořit menší počet detailně propracovaných planet, na kterých bychom měli možnost prožít bohaté herní zážitky. Prostřednictvím náhodných setkání a objevů jsme mohli tvořit vlastní příběhy. Avšak průzkum prostoru vesmíru byl nakonec změněn na jednoduchý a rychlý proces skrze menu. Bývalý vývojář vyjadřuje své obavy ohledně tohoto rozhodnutí, přičemž zmiňuje, že původní záměr byl nabídnout hráčům nezapomenutelné dobrodružství ve vesmíru.

V rozhovoru se bývalým vývojářem se dozvídáme, že prvotní vize hry Starfield byla zaměřena na kvalitu a hloubku herního světa, ne na jeho kvantitu. Vývojáři se chtěli zaměřit na ruční tvorbu jedinečných míst a propracované dějové linky. Avšak v průběhu vývoje se tento koncept změnil a na požadavek Todda Howarda byl nahrazen procedurálně generovanými světy a rychlým cestováním mezi nimi prostřednictvím menu.

Vývojář ve svém vyjádření zdůrazňuje, že rozhodnutí o větším RPG bylo motivováno snahou zaujmout co největší hráčskou komunitu a nabídnout jim vesmírnou hru velkých rozměrů. Nicméně bývalý vývojář se obává, že méně planet a propracovanější obsah by mohly přinést hráčům větší radost z prozkoumávání herního světa. Zda se tato obava ukáže jako oprávněná, se dozvíme až po vydání hry Starfield.

FAQ:

– Jaký byl původní koncept hry Starfield?

Původní koncept hry Starfield byl zaměřen na menší počet detailně propracovaných planet, na kterých by hr

Zdroj: https://www.pcgamesn.com/starfield/less-planets