Problémy po vydání: Jak Colossal Order řeší technické nedostatky Města: Skylines 2
Když byla vydána hra Cities: Skylines 2, nepřišla v ideálním stavu. Mnoho diskuzí se zaměřilo na to, jak Colossal Order hodlá řešit výkonnostní problémy. Nyní, po obnovení své týdenní rubriky „CO Word of the Week“, kterou jsme naposledy viděli v roce 2018, studio informuje hráče o svém pokroku. V prvním příspěvku se mluví o opravách týkajících se odpadků a problému s toulavými psy.
Generální ředitelka Colossal Order Mariina Hallikainen ve svém příspěvku uvedla, že uvedení hry na trh bylo poznamenáno technickými problémy. Tyto technické problémy, které byly tak závažné, že vývojáři upozornili hráče ještě před vydáním, zahrnovaly poklesy FPS, zádrhely a vizuální problémy, jako je blikání stínů.
Hra, i přes svou vysokou grafickou kvalitu na grafické kartě RTX řady 40, trpí problémy s výkonem. Hallikainen ujistila, že tým na těchto problémech pracuje a hledá způsoby, jak proces oprav urychlit. Další opravy budou zahrnovat optimalizaci úrovní LOD a vizuální aspekty postav.
Navzdory těmto problémům je jedním z nejzajímavějších aspektů zprávy fakt, že Colossal Order nejenže pracuje na opravách uživatelského rozhraní a ekonomiky, ale také řeší bug, kdy občané opouštějí své psy v městě, což vede k vzniku obrovských smeček psů.
Zatímco někteří hráči, včetně autora tohoto článku, by možná raději viděli postapokalyptické město plné divokých psů, Colossal Order se soustředí na opravy a zlepšení hratelnosti. To vede k otázce, proč hra nebyla odsunuta před svým vydáním. Pravděpodobně za tím stojí finanční důvody spojené s akcionáři Paradoxu.