Dekáda Vývoje Pirátské Hry Skull and Bones: Cesta Plná Výzev
Pirátská akce Skull and Bones letos „slaví“ 10 let od zahájení vývoje. Přesně před dekádou dal vedení společnosti zelenou titulu, který měl navázat na tehdejší úspěch v podobě Assassin’s Creed IV Black Flag. Očekávání byla vysoká, avšak místo rychlého využití pirátského tématu a námořních bitví následoval náročný vývoj provázený sérií odkladů a změn celkového konceptu.
Studio Ubisoft Singapore, od začátku stojící za vývojem, prošlo výraznými personálními změnami. Nedávno studio opustil výkonný ředitel Darryl Long, který se přesunul do pobočky v Torontu. Na jeho místo brzy usedne Jean-Francois Vallee, který bude mít na starosti i další pobočky ve světě.
Bývalý šéf singapurské pobočky v rozhovoru pro Yahoo News potvrdil, že Skull and Bones vyjde mezi lednem a březnem příštího roku. I přes předchozí odklady je zřejmé, že Ubisoft s vydáním opravdu počítá a podporuje svou singapurskou pobočku. Studio se nedávno přestěhovalo do nových kanceláří, kde pracuje 450 zaměstnanců.
Skull and Bones bude dostupná na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S.