Ubisoft se přidává k bojkotu reklam na X po kontroverzi s extremistickým obsahem

Společnost Ubisoft potvrdila, že se připojila k řadě dalších velkých společností, které pozastavily svou inzerci na platformě sociálních médií X, dříve známé jako Twitter. Toto rozhodnutí přichází po zprávě Media Matters, která upozornila na přítomnost pronacistického obsahu na této platformě, vedle reklam velkých společností jako jsou Apple, IBM, NBCUniversal a Comcast Xfinity. Společnost X však popírá, že by obyčejní uživatelé viděli reklamy vedle extremistického obsahu, a tvrdí, že Media Matters záměrně manipulovala s obsahem, aby dosáhla těchto výsledků.

Seznam společností, které se rozhodly zastavit svou činnost na X, je dlouhý a zahrnuje jména jako IBM, Apple, Disney, Warner Bros, Lionsgate, NBCUniversal, Xfinity, Sony a mnoho dalších. Tento krok může pro X představovat významnou hrozbu, neboť platforma se potýká s poklesem příjmů z reklamy.

Ubisoft je prvním významným herním vydavatelem, který se k tomuto kroku odhodlal. Toto rozhodnutí, o kterém jako první informoval server Axios, bylo potvrzeno v prohlášení poskytnutém PC Gameru. Ubisoft, který na platformě X spouštěl reklamy na hru Assassin’s Creed Nexus VR, nezveřejnil žádné další podrobnosti, včetně důvodů pozastavení své reklamní činnosti.