Nové Demo na Unreal Enginu 5.3: Pohled do Budoucnosti Herního Vývoje
Nedávno bylo představeno nové demo, které běží na Unreal Enginu 5.3, a jeho potenciál pro budoucí herní vývoj je ohromující. Toto demo nabízí nahlédnutí do možností, které tento engine nabízí, a to zejména v oblasti procedurální generace a realistického osvětlení.
Jednou z hlavních vlastností tohoto dema je čtyři kilometry procedurálně generované mapy. Tento přístup umožňuje vytvářet rozsáhlé a detailní prostředí s vysokou úrovní realismu, což je klíčové pro ponoření hráčů do herního světa. Kromě toho využívání pokročilých technik osvětlení, jako je ray tracing, přidává další vrstvu realismu.
Příkladem aplikace těchto technologií by mohl být hypotetický titul Kingdom Come 2. Kdyby byl tento titul vytvořen na Unreal Enginu 5.3, mohli bychom očekávat vizuálně ohromující zážitek, který by překonal i svého předchůdce.