Elder Scrolls II: Daggerfall – Gavin Clayton představuje fanouškovský remake po deseti letech vývoje
V roce 1996 byla vydána hra, která se stala legendou v rámci RPG žánru – druhý díl série The Elder Scrolls s podtitulem Daggerfall. Po více než dvou dekádách se tato klasická hra dočkala fanouškovského remake, který je oživený pomocí moderní technologie.
Za tímto ambiciózním projektem stojí vývojář Gavin Clayton, jenž strávil téměř 10 let prací na této nové verzi. Claytonův remake Daggerfall Unity přináší tento klasický titul do současnosti, a to díky využití výkonného a oblíbeného herního enginu Unity. Tento krok znamená nejen vylepšení grafiky a hratelnosti, ale také snadnější přístup pro nové i staré fanoušky série.
Navzdory formálnímu dokončení projektu, Gavin Clayton oznámil, že hra bude i nadále podléhat vylepšením s pomocí komunity. To znamená, že fanoušci mají možnost přispět k dalšímu rozvoji a optimalizaci hry, což je typické pro mnoho současných projektů založených na komunitě.
Pro ty, kteří si chtějí zahrát tento neoficiální remake The Elder Scrolls II: Daggerfall, je k dispozici bezplatné stažení na platformě GitHub. Tato iniciativa nejen že vzdává hold originální hře, ale zároveň otevírá dveře novým dobrodružstvím v ikonickém světě Tamriel.