Diablo 4 a Ray Tracing: Nová éra vizuálního realismu a výkonu.

Ray tracing přichází do hry Diablo 4 již v březnu tohoto roku. Jak bylo oznámeno během Nvidiina speciálního adresáře na CES 2024, tato aktualizace nabídne ray-traced odrazy a stíny, které dokonale zvýrazní destrukci, kterou ve hře zanecháváte.

V krátkém teaser traileru aktualizace ray tracingu, který je možné zhlédnout výše, se očekává, že tato technologie dokáže zachytit všechny krvavé a magické detaily ve hře. Diablo 4 je překvapivě vizuálně atraktivní hra s ponurou a temnou atmosférou, ale s více živým osvětlením by mohla vypadat ještě lépe.

Ray tracing byl slíben v aktualizaci po uvedení hry na trh již minulý rok a někteří hráči na něj čekali již nějakou dobu. Diablo 4 již podporuje DLSS 3, což by mohlo pomoci vyrovnat dopad ray tracingu na výkon hry. Nvidia poskytla náhled na očekávaný výkon aktualizace, ale nespecifikovala, kterou kartu použila pro testování, což znamená, že poskytnuté údaje nejsou tak užitečné, jak by mohly být. S povoleným RT je snímková frekvence okolo 53fps. S povolenými RT a DLSS 3 je to přes 144fps a v některých případech dokonce až 188fps.

Během speciálního adresáře Nvidia také oznámila podporu DLSS 3 pro hru Horizon: Forbidden West po jejím uvedení na PC „na začátku tohoto roku“ a pro Pax Dei, magické středověké sandboxové MMO vytvořené v Unreal Engine 5.

Nvidia rovněž oznámila tři nové grafické karty RTX 40-série Super na CES 2024. RTX 4080 Super, RTX 4070 Ti Super a RTX 4070 Super jsou rychlejší nebo levnější než karty, které nahrazují. Všechny tři budou uvedeny na trh v tomto měsíci, začínajíc na RTX 4070 Super 17. ledna.