Revoluce ve Hrách: Ray Tracing Oživuje Max Payne

Ray tracing, technologie grafického osvětlení, je stále více populární ve světě počítačových her. Přestože někdy může negativně ovlivnit výkon hry, její transformační použití, jako v případě modifikace hry Max Payne od Slasks Psybunker, dokáže přesvědčit hráče stisknout tlačítko „RTX on“. Tento modifikátor využil RTX Remix runtime, což je nástroj od společnosti Nvidia určený pro rychlé vytváření ray tracingových „remasterů“ starších PC her.

První demonstrací RTX Remix byla verze hry Portal s ray tracingem. Nyní je možné vidět jeho účinky i na první úrovni hry Max Payne, Roscoe Street Station, která dostala tmavý, ponurý vzhled. I když má původní hra své kouzlo, remaster od Slasks Psybunker nabízí fascinující alternativu. Je vzrušující sledovat, jak by mohly vypadat další scény hry, jako například sídlo společnosti Aesir nebo úroveň s vilou, pokud by prošly stejnou úpravou.

Tento mod může také naznačovat, co by mohlo přinést nadcházející remasterování her Max Payne 1+2 od studia Remedy. Očekává se, že tyto hry budou obsahovat náročné, moderní osvětlení. Remedy již ukázalo své umělecké schopnosti v Alan Wake 2, a destruktivní prostředí hry Control by se dokonale hodilo do světa Max Payne.