Half-Life a ray tracing
Jde sice o mód a ve hře zůstávají textury s nízkým rozlišením, ale i přesto se móderoví podařilo udělat ze hry něco hezčího, což se jen tak nevidí. Tento mód sice ještě nevyšel, ale má dorazit právě během roku 2022. Jde o ruského modera sultim_t, který zveřejnil teaser.
Nyní se tak můžeme podívat na to, co se ve hře Half-Life zlepšilo. V akci tak vidíme technologií ray tracing, která se stará právě o odrazy na objektech a to vše v reálném čase. Zároveň dochází ke zlepšení stínů a nasvícení jednotlivých scén.
Je určitě jasné, že takový mód zabral hodně času. Přinesení této moderní technologie do více jak 20 let staré hry je opravdu oříšek. V minulosti se takto přidal ray tracing do hry Quake 2 v roce 2019 a vypadal tak mnohem lépe i přesto, že nabízel textury v nízkém rozlišení (v té době byly textury skvělé).