„Exkluzivní Foamstars: Umělá inteligence v grafickém zpracování pro PlayStation od Square Enix“
Bublina praskla. Vývojářské studio Square Enix prozradilo, že exkluzivní střílečka Foamstars podobná hře Splatoon pro PlayStation vytváří grafiku pomocí umělé inteligence.
V rozhovoru pro VGC producent hry Foamstars Kosuke Okatani potvrdil, že hra, která se 6. února objeví v rámci služby PlayStation Plus, využívá pro některé prvky umělou inteligenci, ale tvrdí, že stále je důležité lidské umění a vstup vývojářů.
Foamstars je nová střílečka, ve které se hráči mohou utkat ve světě plném pěnových munice. Hra nabízí různé režimy a módy, ve kterých lze soutěžit s ostatními hráči.
Podle Okataniho je umělá inteligence použita především pro generování grafiky. Vývojáři si vytvořili speciální algoritmy, které dokáží na základě určitých parametrů automaticky generovat grafické efekty a prvky ve hře. To jim umožňuje rychleji a efektivněji vytvářet živý a poutavý herní svět.
Samozřejmě, lidská kreativita je stále velmi důležitá. Tvůrci hry se podle Okataniho věnují přidávání osobitého vzhledu a stylu do těchto vygenerovaných prvků. Umělá inteligence tedy slouží především jako podpůrný nástroj, který jim umožňuje ušetřit čas a zrychlit proces tvorby.
Foamstars se tak stává jednou z prvních her, která využívá umělou inteligenci pro generování grafiky. Tento trend by mohl otevřít nové možnosti ve vývoji her, zvláště pokud jde o rozšiřování a zdokonalování herního světa.
FAQ:
1. Jakým způsobem využívá Foamstars umělou inteligenci?
Foamstars využívá umělou inteligenci zejména pro generování grafiky ve hře. Speciální algoritmy dokáží na základě parametrů automaticky vytvářet grafické efekty a prvky.
2. Je umělá inteligence jediným způsobem tvorby grafiky ve Foamstars?
Ne, umělá inteligence slouží jako podpůrný nástroj, který umožňuje efektivnější tvorbu. Lidská kreativita je stále klíčová a tvůrci se věnují přidávání osobitého vzhledu a stylu do vygenerovaných prvků.
3. Může tento trend ovlivnit vývoj her v budoucnosti?
Ano, využití umělé inteligence při tvorbě grafiky by mohlo otevřít nové možnosti ve vývoji her a zrychlit proces tvorby rozšiřováním a zdokonalováním herního světa.