„Revolutionární raná verze hry The Last of Us Part II: Nečekané spojení s duchovním dědictvím Bloodborne“
Naughty Dog, vývojáři populární hry The Last of Us, odhalili nedávno, že pro inspiraci při tvorbě hry se obrátili na nečekané místo. Klasickou hrou, která jim posloužila jako vzor, byla hra od japonského studia Fromsoftware.
Dokument, který vypráví příběh vývoje The Last of Us, odhaluje, že tým Naughty Dog zpočátku zvažoval použití herního stylu a atmosféry z jiného titulu. Nechtěli jen kopírovat již existující hry, ale hledali způsob, jak vytvořit něco nového a oslnivého. Právě zde přišli na to, že vzorem by jim mohla být hra od známého japonského studia.
Naughty Dog se inspirovali především v herním pojetí od Fromsoftware. Jejich úmyslem nebylo přebrat všechny prvky a mechaniky, ale spíše získat nápad na to, jak zachovat napětí a atmosféru, kterou tyto hry dokáží vyvolat. Chtěli vytvořit něco jedinečného, co by ještě více posunulo herní průmysl dopředu.
Nyní se jistě ptáte, jaký to byl titul, který sloužil jako inspirace pro The Last of Us. Bohužel, dokument přímo neuvádí jméno hry. Jsou však zde některá klíčová slova, která jsou tučně zvýrazněna a naznačují, že se může jednat o Dark Souls či Bloodborne. Tyto hry jsou známé svou temnou atmosférou, náročností a naprostým ponořením hráče do příběhu.
Naughty Dog tedy využili inspiraci od Fromsoftware, aby vytvořili nezapomenutelný zážitek s The Last of Us. Hra se stala fenoménem a získala si srdce milionů hráčů po celém světě. Díky jejich úsilí a inovativnímu přístupu se jim podařilo vytvořit něco, co bylo dosud nevídané a oceňované jak kritikou, tak hráči.
Naughty Dog od svého posledního úspěchu The Last of Us nezahálí a stále pracují na dalších projektech. Určitě se můžeme těšit na to, co nám tento talentovaný tým ještě představí.