Ubisoftova Cesta Skull and Bones: Od Multiplayeru k Otevřenému Světu
Ubisoftovo dlouho očekávané a opakovaně odkládané pirátské dobrodružství Skull and Bones bylo tajemné nejen co se týče data vydání, ale také v otázce, jakým typem hry vlastně je. Původně šlo o hru výhradně zaměřenou na multiplayer ve formě zápasů, poté se měla objevit s několika herními režimy včetně singleplayeru, a nyní má být spíše sdíleným světem podobným hře Sea of Thieves. Během vývoje se hra ubírala více směry než loďka v kruhovém proudu.
Nicméně nová zpráva od IGN podává detailní přehled celé složité cesty vývoje hry krok za krokem, včetně důvodů mnoha změn směru. V rámci této zprávy bývalá kreativní ředitelka Elisabeth Pellen odhaluje osud vysoce očekávané singleplayerové kampaně a proč se Ubisoft Singapore rozhodl ji opustit.
Skull and Bones bylo původně představeno v roce 2017 jako hra výhradně pro více hráčů. Ale již na E3 v roce 2018 Ubisoft oznámil tři režimy pro Skull and Bones – multiplayerový režim pro 5v5 zvaný „Loot Hunt“, kooperativní režim sdíleného světa a singleplayerovou kampaň. Ve skutečnosti však hra byla stále ve stadiu prototypu, žádný z těchto režimů nebyl plně vyvinut a hra neměla pevně stanovený směr. Když Elisabeth Pellen nahradila předchozího ředitele hry, Justina Farrena, prohlédla si projekt a rozhodla se, že „by bylo bezpečnější a možná zajímavější pro ostatní hráče plně se soustředit na otevřený svět“, řekla Pellen pro IGN.