Vývojáři hry Dead Cells označují rozhodnutí o ukončení vývoje za „nechutný tah“

Vývojáři hry Dead Cells označují rozhodnutí o ukončení vývoje za "nechutný tah"

Bývalý hlavní designér Dead Cells, Sébastien Benard, označuje rozhodnutí studia Motion Twin ukončit vývoj na roguelike hře za „nejhorší a**hole tah“ vůči jeho spoluvývojářskému týmu Evil Empire. Benard, který po odchodu z Motion Twin založil nezávislou herní společnost Deepnight Games, již dříve uvedl, že opustil vývojářský tým kvůli komplikovanému vztahu s týmem. Nyní Benard kritizuje Motion Twin a také komentuje budoucí projekty spin-off studia Evil Empire.

V rozhovoru pro PCGamesN Benard vyjádřil své rozčarování nad rozhodnutím ukončit vývoj na Dead Cells. „Je to opravdu neuvěřitelně nestydatý tah a považuji to za velmi špatné rozhodnutí ze strany Motion Twin,“ prohlásil. Benard se domnívá, že za ukončením vývoje mohou stát napětí mezi Motion Twin a Evil Empire. Dále upozornil na to, že budoucí projekty Evil Empire by mohly utrpět kvůli těmto konfliktům.

Dead Cells je velmi úspěšná roguelike hra, která byla původně vytvořena ve spolupráci mezi studiem Motion Twin a Evil Empire. Hra se stala obrovským hitem a vyhrála několik ocenění. Je oblíbená díky své akční hratelnosti, náročnosti a unikátnímu stylu.

V článku z PCGamesN se také uvádí odkaz na rozhovor s Benardem, ve kterém podrobněji popisuje své pocity ohledně ukončení vývoje Dead Cells. Taktéž jsou zde uvedeny další články na PCGamesN, které by se mohly čtenářům líbit, například o nejlepších roguelike hrách, nejlepších indie hrách na PC nebo o hrách podobných Dark Souls.

FAQ:
1. Proč se rozhodlo studio Motion Twin ukončit vývoj na hře Dead Cells?
2. Jaké jsou následky ukončení vývoje na spin-off studio Evil Empire?
3. Jaké jsou další projekty, na kterých pracuje Evil Empire?

Klíčová slova: Dead Cells, Motion Twin, Evil Empire, vývoj hry, roguelike, Sébastien Benard, Deepnight Games, kritika, konflikty.

Zdroj: https://www.pcgamesn.com/dead-cells/developer-statement