Bleszinski doufá, že Gears of War se vrátí ke strachu
Bývalý designér hry Gears of War, Cliff Bleszinski, doufá, že se série vrátí k pocitu strachu, který původně provázel hráče. S blížícím se vydáním nového dílu této populární střílečky nevíme, co přesně od budoucnosti vlajkové lodě Xboxu v žánru třetí osoby očekávat. Od roku 2006 jsme viděli různé herní režimy, multiplayer, kooperaci pro až čtyři hráče, roboty, rozsáhlý příběh a mnoho dalšího. Co si myslí Cliff Bleszinski, že by mělo přijít dál? Na tuto otázku odpověděl.
„Budu upřímný,“ řekl Bleszinski v rozhovoru pro PCGamesN. „Myslím si, že by se série měla vrátit ke kořenům a zase začít hráče trochu děsit. Byla to původně hra o strachu z nemrtvých, o úzkostném pocitu ze setkání s nepřáteli.“ Bleszinski má jasnou představu o tom, jak by nový Gears of War mohl tyto prvky navrátit a znovu posílit atmosféru napětí a strachu.
V souvislosti s tím, jak si fanoušci přejí, aby se série vyvíjela a co by rádi viděli v nadcházejících dílech, Cliff Bleszinski vyzývá k tomu, aby se tvůrci vrátili k esenci série a zakomponovali zpět prvky, které ji učinily tak zábavnou a nezapomenutelnou. Doufá, že nové hry budou opět skrývat pod svým povrchem temnotu a strach, který původně hráče provázel.
Zdroj: Gears of War’s Cliff Bleszinski hopes it can „get back to the fear“
FAQ:
1. Co si myslí Cliff Bleszinski, že by mělo přinést další díl série Gears of War?
2. Jaký by měl být hlavní prvek nového Gears of War podle bývalého designéra?
3. Jaký by mohl být nový směr vývoje série podle Cliffa Bleszinského?
Zdroj: https://www.pcgamesn.com/gears-of-war/fear-cliff-bleszinski