S AMD FSR 3 v Starfieldu si hlavu nelamte, DLSS 3 vypadá mnohem lépe
AMD nedoporučuje používat svou technologii FidelityFX Super Resolution 3 ve hře Starfield, místo toho doporučuje používat technologii NVIDIA DLSS 3. Testování ukázalo, že i když výkonnostní čísla jsou dobrá, to, co vidíte na obrazovce, je výrazně horší ve srovnání s použitím DLSS 3, a dokonce i Intel XeSS v některých případech. To je samozřejmě špatná zpráva pro majitele grafických karet AMD, protože to byla jejich jediná naděje na skutečné zvýšení výkonu.
Bethesda stále tvrdě bojuje, aby udělala ze Starfield jednu z nejlepších RPG her na PC. Velkou část této bitvy tvoří zajištění výkonu na všech úrovních, a upscaling technologie jsou velkou součástí toho. Ti s nejlepšími grafickými kartami by se dívali na aspekt generování snímků FSR 3 a DLSS 3.5 pro své výkonnostní zvýhody, a je zde jasný vítěz ve všech ohledech.
Pokračujte ve čtení: Neztrácejte čas s AMD FSR 3 ve hře Starfield, DLSS 3 vypadá mnohem lépe
Další články na téma PC hry: Ryzen 7 7800X3D recenze, Nejlepší herní procesory, Radeon RX 7800 XT recenze.
FAQ:
1. Proč nedoporučuje AMD použití FSR 3 ve hře Starfield?
– I když výkonnostní čísla jsou dobrá, obrazová kvalita je výrazně horší než u konkurenční technologie DLSS 3.
2. Jaká je doporučená alternativa k AMD FSR 3?
– Doporučená alternativa je technologie NVIDIA DLSS 3, která nabízí lepší vizuální výsledky.
3. Proč je důležité zvolit správnou upscaling technologii pro hry?
– Správná upscaling technologie může výrazně ovlivnit vizuální kvalitu a celkový zážitek ze hry na vysoce výkonných počítačích.
Zdroj: https://www.pcgamesn.com/starfield/fsr-3-poor-implementation