Režisér Final Fantasy 14 chce MMO udělat stresující.

Režisér Final Fantasy 14 chce MMO udělat stresující.

Final Fantasy 14: Yoshi-P chce MMO udělat stresujícější

Naoki Yoshida, ředitel hry Final Fantasy 14, známý pod přezdívkou ‚Yoshi-P‘, se vyjádřil k tomu, že lituje, že přes veškerý úspěch MMORPG udělal „pohodlnější a méně bezstarostný“ v průběhu let. Vyjádřil zájem poskytnout hráčům v budoucnosti větší výzvu, zvláště když se blíží vydání Dawntrail.

Yoshida se zaměřuje na to, aby hráči měli skutečný pocit úspěchu a překonání obtížností. „Chci, aby hráči zažili skutečnou radost z dosaženého cíle a aby se museli trochu zapotit, než se dostanou na vrchol,“ řekl Yoshida.

Mnoho fanoušků i kritiků se těší na tuto změnu směrem k vyšší náročnosti. Očekávají, že nové výzvy a překážky přinesou do hry nový rozměr a zábavu.

Pokud tedy patříte mezi hráče, kteří si užívají náročné výzvy a touží po stresujícím zážitku, může být budoucnost Final Fantasy 14 pro vás přesně to, co jste hledali.

Pokud vás tento článek zaujal a rádi byste se o tématu dozvěděli více, doporučujeme navštívit celý článek na stránkách PCGamesN.

FAQ:
1. Jaké jsou plány Naoki Yoshidy ohledně Final Fantasy 14?
Naoki Yoshida má zájem udělat hru více stresující a náročnější pro hráče.

2. Jaký je hlavní důvod pro tuto změnu?
Yoshida chce hráčům poskytnout skutečnou radost z dosažených úspěchů prostřednictvím obtížnějších výzev.

3. Jaký je názor fanoušků na tuto změnu?
Mnozí fanoušci a kritici se těší na vyšší náročnost hry a věří, že nové výzvy přinesou do Final Fantasy 14 nový rozměr zábavy.

Zdroj: https://www.pcgamesn.com/final-fantasy-xiv/yoshida-stress-free