Helldivers 2: Komunita žádá omezit možnost zabíjení spoluhráčů
V Helldivers 2, akční hře dostupné na PC a PlayStation 5, se hráči často stávají oběťmi střelby svých spoluhráčů, či „pomoci“ seslané jinými hráči, což může vést k frustraci a nepříjemným zážitkům v rámci komunity. Fenomén nechtěného zabíjení spoluhráčů je ve hře tak rozšířený, že část komunity vyjádřila touhu po transformaci tohoto prvku. Argumentují, že někteří hráči si vyloženě užívají střelbu do spojenců, což narušuje zážitek z hry a vede k frustraci ostatních.
Návrhy na řešení tohoto problému zahrnují vypnutí střelby do hráčů v určitých klíčových momentech, jako je například nástup do únikové lodi. Tento krok by měl zabránit tzv. grieferům ve využívání této možnosti k dalšímu narušení hry. Další navrhovaná řešení zahrnují implementaci silového pole na prahu korábu, což by mělo zabránit zabíjení mezi hráči v určitých fázích hry.
Tento problém není pro Helldivers 2 nový, ale jeho řešení by mohlo výrazně zlepšit hráčský zážitek a snížit množství frustrace v komunitě. Je zřejmé, že hráči si přejí více strategické a kooperativní hraní bez obav z nechtěného zranění ze strany spoluhráčů. Tvůrci hry nyní stojí před výzvou najít optimální řešení, které by vyhovovalo většině komunity, aniž by to ovlivnilo základní principy hry.