Bývalý vývojář Diablo 3 vysvětluje, proč Blizzardovy ARPG nejsou jako Last Epoch
S rozvojem ARPG her jako Path of Exile a Last Epoch není Diablo již jedinou velkou hrou svého žánru. Máme teď na výběr z mnoha skvělých titulů, což je pro každou ze her jen dobře, protože se mohou inspirovat a zdokonalovat díky sledování toho, co dělá konkurence.
Bývalý vývojář Blizzardu a hlavní herní designér Diablo 3 Andrew Chambers se na svém YouTube kanále rozhodl vysvětlit, proč Blizzard tehdy nedokázal, nebo přesněji řečeno nechtěl, udělat hru jako Last Epoch. Jeho výklad je zajímavý a jistě stojí za pozornost.
Chambers v rozhovoru zmiňuje specifické prvky, které dělají hry jako Last Epoch odlišnými od titulů Blizzardu. Jedním z klíčových faktorů je flexibilita a komplexnost herních mechanik, které umožňují hráčům mnohem více možností přizpůsobení svých postav podle vlastních preferencí.
Další důležitou částí diskuse je systém skládání a kombinace různých účinků a vlastností na vybavení postav. Tato možnost umožňuje hráčům vytvářet unikátní buildy a strategie, což přispívá k hlubšímu a osobnějšímu zážitku ze hry.
Na závěr Chambers zdůrazňuje, že konkurence mezi různými ARPG hrami je nakonec prospěšná pro celý žánr, protože nutí vývojáře k inovacím a zlepšování. Ať už máte rádi klasický styl Diablo nebo se raději vyhýbáte konvenčním pravidlům ARPG žánru, dnešní nabídka her vám zajisté nabídne to pravé.
Pokud vás zajímá celý rozhovor s Andrew Chambersem, můžete si přečíst článek na stránkách PCGamesN zde. Pro další tipy, návody a recenze související s Diablo 3 a ARPG hrami navštivte také Diablo 3 builds, Diablo 3 Necromancer skills nebo Best games like Diablo.
FAQ:
1. Proč je důležité sledovat konkurenci ve světě videoher?
2. Jaké vlastnosti Last Epoch odlišují od titulů Blizzardu?
3. Jaké výhody přináší flexibilní systém tvorby postav v ARPG hrách?
Zdroj: https://www.pcgamesn.com/diablo-iii/designer-last-epoch