Režisér filmu The Legend of Zelda se vyhýbá mocapu

Režisér filmu The Legend of Zelda se vyhýbá mocapu

Režisér filmu The Legend of Zelda, Wes Ball, nedávno prozradil několik detailů ohledně plánů na hranou adaptaci populární videohry. Ball prohlásil, že jeho tým a on samotný mají v úmyslu vytvořit něco **skvělého** a věrného k duchu této ikonické hry.

Přestože se mnozí fanoušci obávali možných změn či odchylek od původního materiálu, Ball ujistil, že **není v plánu použít** mnoho **úprav** a že se budou držet základního příběhu a světa The Legend of Zelda. „Chceme, aby si diváci užili autentický zážitek, který bude respektovat původní hru,“ uvedl režisér.

Ball také prozradil, že tým pracuje na **výběru herců** a dalších detailních aspektech produkce. „Snažíme se najít správného Linka a další postavy, které budou věrné charakterům ze hry,“ dodal.

Na závěr dodal, že i když je adaptace velkou výzvou, věří, že se jim podaří vytvořit film, který potěší jak fanoušky série The Legend of Zelda, tak i nové diváky. „**Zůstaňte naladění** na další informace o tomto projektu!“

**FAQ:**

1. **Bude film vycházet z některé konkrétní hry The Legend of Zelda?**
– Ano, film bude stavět na základech některých konkrétních her série The Legend of Zelda.

2. **Kdo bude hrát hlavní roli Linka?**
– Výběr herce pro roli Linka je stále ve fázi příprav, není tedy zatím známý žádný konkrétní herec.

3. **Kdy můžeme očekávat premiéru filmu The Legend of Zelda?**
– Datum premiéry zatím není stanoveno, ale tým pracuje na tom, aby film byl co nejdříve dostupný divákům po celém světě.

Zdroj: https://cz.ign.com/the-legend-of-zelda-movie-live-action/17876/news/reziser-filmu-the-legend-of-zelda-neplanuje-ve-sve-adaptaci-prilis-pouzivat-motion-capture