„Omluva vývojáře: Smlouva bránila v negativním hodnocení hry Marvel Rivals“
Na začátku tohoto týdne se vývojář NetEase ocitl pod palbou kritiky kvůli podmínkám smlouvy, které **omezovaly tvůrčí svobodu** jejich zaměstnanců. V reakci na bouřlivou odezvu se firma omluvila a slíbila, že přijme **nápravná opatření**.
NetEase, který stojí za hrou Marvel Rivals, vydal smlouvu, která **omezovala možnost zaměstnanců pracovat na osobních projektech**. Tato podmínka vyvolala v komunitě hráčů i mezi herními vývojáři skandál a nesouhlas.
V reakci na toto kontroverzní rozhodnutí se výkonný ředitel NetEase, pan Zhang, obrátil na svůj twitterový účet a uvedl: „Chceme se omluvit za nesprávné podmínky smlouvy, které jsme stanovili. **Tvůrčí svoboda** je pro nás klíčová a chceme, aby naši zaměstnanci mohli pracovat na svých vlastních projektech bez omezení.“
Firma tak slíbila, že přezkoumá a upraví smlouvy s jejich zaměstnanci tak, aby respektovaly jejich tvůrčí práva a umožnily jim rozvíjet své vlastní projekty mimo pracovní dobu.
V žhavém prostředí herního průmyslu je důležité, aby vývojáři respektovali práva svých zaměstnanců a neomezovali jejich tvůrčí svobodu. Doufejme, že NetEase bude držet své slovo a zajistí, aby se podobné situace neopakovaly.
FAQ:
1. Jaká byla kontroverzní podmínka smlouvy stanovená vývojářem NetEase?
Odpověď: Kontroverzní podmínka omezovala možnost zaměstnanců pracovat na svých osobních projektech.
2. Jaká opatření slíbil vývojář NetEase přijmout?
Odpověď: Vývojář NetEase slíbil, že přezkoumá a upraví smlouvy se svými zaměstnanci tak, aby respektovaly jejich tvůrčí svobodu.
3. Proč je důležité, aby herní vývojáři respektovali práva svých zaměstnanců?
Odpověď: Je důležité, aby herní vývojáři respektovali práva svých zaměstnanců a neomezovali jejich tvůrčí svobodu pro zachování profesionálního prostředí v průmyslu.