Frostpunk 2 přinese plnou podporu pro modifikace díky nástroji FrostKit
Frostpunk 2, očekávané pokračování populární strategie, přináší velkou novinku, která potěší fanoušky kreativního tvoření. Tvůrci z 11 bit studios oznámili, že hra bude mít plnou podporu pro modifikace prostřednictvím nástroje nazvaného FrostKit. Zatímco v první hře Frostpunk byla podpora modifikací často požadovanou funkcí, studio kvůli využití vlastního herního enginu tuto možnost nenabídlo. Přechod na Unreal Engine však nyní umožňuje vytvořit nativní nástroj pro tvorbu modů, který bude dostupný hned při spuštění Frostpunk 2.
Díky FrostKit budou moci hráči vytvářet vlastní mapy, naplňovat je vlastními modely a stavět v nich nové města, která mohou být starověká, kosmická nebo tisíci dalšími způsoby odlišná od původního postapokalyptického světa hry. Tato variabilita umožní tvůrcům scénářů přizpůsobit herní zážitek svým představám a přidat do hry nové prvky, které ji posunou ještě dál.
Nástroj FrostKit bude při spuštění hry dostupný v beta verzi, která umožní přístup k většině jeho funkcionalit. Tyto funkce však budou postupně vylepšovány na základě zpětné vazby od komunity. Tvůrci plánují nejprve uzavřenou betu pro vybrané členy moderské komunity, která poslouží k testování a zdokonalování nástroje před jeho oficiálním uvedením na trh.