GTA 6 slibuje revoluční přístup k vývoji her bez spěchu na vydání
V herním průmyslu je běžné, že vývojáři spěchají s dokončením her, aby stihli stanovená data vydání. Tento trend však neplatí pro GTA 6, o kterém se hovoří jako o hře, která změní pravidla hry. Podle bývalého vývojáře Rockstar Games, Obby Vermeije, má tento nadcházející titul dostatek prostoru a času na to, aby byl vypilován k dokonalosti.
GTA 6 je považován za natolik významný projekt, že jeho vývojáři nemusí podléhat tlaku trhu. Vermeij zdůrazňuje, že hra „se bude prodávat více než 10 let,“ a proto není potřeba se obávat konkurence ani spěchat s vydáním. V porovnání s jeho předchozími projekty, jako bylo GTA 4, bude GTA 6 mnohonásobně komplexnější a ambicióznější.
Datum vydání GTA 6 zatím zůstává neznámé, ale Vermeij naznačuje, že by mohlo přijít v letech 2025 až 2026, s možností, že na PC se hra objeví až v roce 2027. Tento časový odstup je přijatelný, jelikož, jak ukázal případ Cyberpunk 2077, někdy je lepší hru odložit, než ji vydat v nehotovém stavu.