Black State a průlom v realistické grafice s raytracingem
Turecké studio Motion Blur minulý rok zveřejnilo oznámení o vývoji hry Black State, která na první pohled připomíná legendární Metal Gear Solid. Ukázka hry byla představena prostřednictvím gameplay traileru, který okamžitě zaujal široké publikum svým důrazem na grafické zpracování.
Během letošního veletrhu CES 2025 se hra Black State znovu objevila, tentokrát na stánku Nvidia, kde vývojáři demonstrovali integraci raytracingu do hry. Tato technologie přidává do hry realistické odrazy, které zvyšují vizuální kvalitu scén, zejména na lesklých površích jako sklo, mramorové podlahy nebo vodní hladiny.
Raytracing zde nejenže zlepšuje estetický dojem, ale dodává hře nový rozměr realismu. Ačkoliv bez zapnutého raytracingu hra vypadá velmi podobně, právě tyto odlesky a odrazy dodávají scénám autentičtější a působivější vzhled.
Pro zajištění hladkého herního zážitku na vysokých nastaveních grafiky bude Black State podporovat technologii DLSS 4 na grafických kartách RTX 50. Vzhledem k tomu, že high-end raytracing je stále spíše vzácností v herním průmyslu, zůstává otázkou, jak bude hra Black State stát na tom z hlediska hratelnosti a optimalizace.