Ubisoftu se vůbec nedaří předělávat své nejoblíbenější hry
Mělo jít například o předělání hry Princ of Persia: Sands of Time, který byl oznámen v roce 2020 a několikrát odložen. Nakonec hra vůbec nevyšla a neví se, jestli vůbec vyjde.
Ubisoft začal být známý až se svou sérií Tom Clancy, avšak ta započala jen díky tomu, že Red Storm v roce 2000 koupila licenci Tom Clancy a s ní tak mohli na americký trh. Ubisoft pak využil své zkušenosti s Red Storm a to v rámci Ghost Recon a Rainbow Six na PC a přinesli tak střílení pro více hráčů i na Xbox.
Následovala akvizice The learning Company, která zase přinesla Prince of Persia. Což byla další herní pecka pro Ubisoft. Později pak přišly hry jako je Assassin’s Creed a Far Cry 2 (první díl byl vydán Crytekem, který se postaral o sérií Crysis).
Ačkoliv právě v roce 2000 byly hry od Ubisoftu uznávané a dobré, tak nyní již tomu tak není a žádnou novou herní sérií Ubisoft nespustil. Chtěl zároveň právě profitovat z toho, že by udělali remake právě Splinter Cell nebo Prince z Persie, ale jsou s tím problémy. Ubisoft pak třeba převzal krycí systém ze Splinter Cell do her jako je Watch Dogs a The Division.
Herní prvky z Prince z Persie pak převedli do Assassin’s Creed.
Jelikož se vývoj Prince z Persie Remake moc nezdařil, tak hru převedli pod sebe do Montrealu. Původně totiž na hře pracovaly firmy v Indií, což se neosvědčilo a pravděpodobně tak chtěl Ubisoft ušetřit a vydělat na obnovení značky spoustu peněz. Nyní utratí ještě více na vývoji, pokud se jim podaří vše dotáhnout do konce.