Nvidia a Daedalic Entertainment odhalili nový trailer z The Lord of the Rings: Gollum
polečnost Nvidia ve spolupráci s vývojáři ze studia Daedalic Entertainment představila nový trailer z očekávané hry The Lord of the Rings: Gollum. Hra bude mít využití ray tracingu, technologie umožňující vytváření realističtějších světelných efektů. Kromě toho bude mít hra podporu technologií Nvidia DLSS 3, DLSS 2, Nvidia Reflex a Nvidia Image Scaling.
I přes rozporuplnou vizuální stránku, kterou se Gollum dosud prezentoval, jsou požadavky na hardware pro hraní s ray tracingem velmi vysoké. Pro hraní na maximální detaily v rozlišení 4K, 60fps a s zapnutým ray tracingem v režimu výkonu s DLSS autoři uvádí grafickou kartu RTX 4080.
The Lord of the Rings: Gollum bude k dispozici od 25. května na PC (Steam) a konzolích PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One a Xbox Series X/S. Později bude hra vydána také na Nintendo Switch.
Hra bude mít využití ray tracingu, technologie umožňující vytváření realističtějších světelných efektů. Kromě toho bude mít hra podporu technologií Nvidia DLSS 3, DLSS 2, Nvidia Reflex a Nvidia Image Scaling.
Pro hraní na maximální detaily v rozlišení 4K, 60fps a s zapnutým ray tracingem v režimu výkonu s DLSS autoři uvádí grafickou kartu RTX 4080.
Hra bude k dispozici od 25. května na PC (Steam) a konzolích PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One a Xbox Series X/S. Později bude hra vydána také na Nintendo Switch.