Vývoj Redfall: Z Pekla Produkce K Zklamání Fanoušků

Často se vývoj her může proměnit v peklo, které se autorům určitých projektů hluboko vryje do paměti. Jednou z těchto problematických produkcí se stal vývoj střílečky Redfall, kterou web Bloomberg označil za jednu z nejhorších her letošního roku. Proč se vývoj tak šeredně zvrtl?

Jedním z hlavních důvodů je bezesporu fakt, že se během vývoje hry odporoučelo více než 70 % vývojářů, stojících za hrou Prey. Následný nábor nových tvůrců nepřinesl očekávané výsledky – nováčci bez jasné vize. Většina z nich předpokládala, že budou pracovat na trošku něčem jiném než na multiplayerovém titulu zaměřeném na kooperaci. Velká část z nich počítala, že se bude věnovat vývoji hry pro jednoho hráče. Realita byla ovšem diametrálně odlišná.

Ve vývojářském studiu se začal šířit neklid. Mnoho zaměstnanců bylo nespokojených s tím, jak projekt vypadá, a přálo si, aby došlo k restartování nebo zrušení hry. I přes tlak zaměstnanců se ale nakonec nic takového nestalo. Celkově to ukazuje, že Microsoft měl na vývoj Redfall minimální vliv a primární zodpovědnost leží na někom jiném.

Výsledkem těchto problémů byla katastrofa, ze které se Arkane Studios bude hodně dlouho vzpamatovávat. Nepošramocena zůstala ani pověst studia po vydání jejich nové hry. Doufejme, že se jim příště bude dařit lépe.

Co bylo hlavním problémem při vývoji Redfall?

Hlavním problémem byl odchod více než 70% vývojářů z projektu a následný nábor nových, kteří neměli jasnou vizi.

Jak zaměstnanci reagovali na problémy s vývojem?

Většina zaměstnanců byla nespokojená a přála si restartování nebo zrušení hry.

Jaké byly důsledky pro Arkane Studios?

Studio se bude z problémů s vývojem Redfall dlouho vzpamatovávat a byla pošramocena i jeho pověst.