ALL WILL FALL: Revoluční změna v žánru budovatelských survival her

Ve světě budovatelských survival her jste zvyklí na standardní výzvy spojené s optimalizací ekonomiky a zabezpečením kontrolovaného území. ALL WILL FALL však přináší zcela novou dimenzi výzev, kde vaše prioritní starosti dostávají úplně jiný rozměr.

Na rozdíl od typických her ve svém žánru, kde hlavním nepřítelem bývají často jen nepřátelské frakce nebo hlad, ALL WILL FALL zasazuje hráče do prostředí, kde se největším protivníkem stává příroda sama – konkrétně oceán. V tomto unikátním nastavení není moře jen scenérií, ale aktivním elementem, který se může kdykoliv přetavit ve smrtelnou hrozbu. Stoupající hladina moře způsobuje, že každá vaše strategická rozhodnutí jsou pod tlakem nejen časovým, ale i fyzikálním.

Zajímavostí je zavedení fyziky budov do hry, což přidává další vrstvu komplexnosti. Není možné stavět jakkoliv a kdekoliv. Musíte dbát na gravitaci a pevnost struktur, aby vaše město nekolabovalo jako domeček z karet pod náporem přírodních sil. Tato mechanika dodává hře nový rozměr realismu a nutí hráče k opatrnějšímu plánování.

ALL WILL FALL je očekáván na PC v průběhu roku 2025 a momentálně je možné požádat o předběžný přístup k hře. Pro fanoušky žánru, kteří hledají nové výzvy a chtějí překonat samotnou přírodu, by tato hra mohla představovat pravé osvěžení.