Amplitude Studios odložilo vydání hry Endless Dungeon
Pouhý měsíc před plánovaným spuštěním hry Endless Dungeon, se vývojářské studio Amplitude Studios rozhodlo, že „nás čeká ještě hodně práce“, a tak vydání hry odložilo na 19. října. Důvodem je získání více času na zapracování zpětné vazby komunity a zdokonalení hry. Během této dodatečné doby se zaměří na metaprogresi, vyvažování, herní ekonomice a opravování chyb.
Producentka funkcí Mollie Taylorová testovala hru a zdůraznila její potenciál, přičemž dala přednost singleplayeru před multiplayerem kvůli požadavkům na koordinaci a plánování. Kooperace v hře je důležitá, jelikož každý zdroj se sdílí a každé rozhodnutí jednotlivce přispívá k celkovému průběhu.
Amplitude Studios vysvětlilo zpoždění v příspěvku na blogu a uvedlo, že do rozhodnutí o přibrzdění vstoupilo „několik faktorů“ založených na zpětné vazbě od testerů.
Vývojářské studio Amplitude Studios oznámilo nové datum vydání, a to 19. října.
Hlavním důvodem bylo získání více času na zapracování zpětné vazby komunity a zdokonalení hry.
Zaměří se na metaprogresi, vyvažování, herní ekonomice a opravování chyb.
Mollie Taylorová zdůraznila potenciál hry a preferovala singleplayer před multiplayerem kvůli požadavkům na koordinaci a plánování.