Assassin’s Creed Mirage – Systémové požadavky a technologie

Před několika dny byly odhaleny systémové požadavky hry Assassin’s Creed Mirage. Doporučené požadavky jsou poměrně rozumné, přičemž v podstatě jakýkoli šestijádrový procesor a grafická karta úrovně GTX 1660 Ti / RX 5600 XT dokáží hru spustit při 60 FPS a rozlišení 1080p s vysokým nastavením.

Jedna věc, která nás zaujala, byla zmínka o podpoře upscalingu XeSS, nikoli však DLSS od Nvidie nebo FSR od AMD. Ubisoft to však vyřešil aktualizovaným příspěvkem na blogu, který potvrzuje, že Assassin’s Creed Mirage bude podporovat DLSS, FSR a XeSS.

Takže všichni vyhrají, jak to má být. Poslední věc, kterou potřebujeme, jsou opakované případy, kdy jeden nebo více výrobců zůstane na holičkách. Výrazným příkladem z poslední doby je Starfield, který byl uveden na trh pouze s podporou FSR. I když Assassin’s Creed Mirage nebude vyžadovat špičkovou sestavu, abyste si ji užili, trocha upscalingu pomůže těm, kteří mají starší stroje, nebo těm, kteří se snaží dosáhnout pěkně plynulých FPS při daném nastavení a rozlišení.

Assassin’s Creed Mirage podporuje ultraširokoúhlé nastavení, HDR a má neomezenou snímkovou frekvenci, nemluvě o podpoře vesty s haptickou zpětnou vazbou, pro ty masochisty, kteří chtějí cítit sekeru do břicha.

Assassin’s Creed Mirage se odehrává v 9. století v Bagdádu a údajně je jakýmsi návratem ke kořenům série s důrazem na stealth hratelnost namísto RPG prvků pozdějších dílů.