Assassin’s Creed Red: Revoluce v Japonském Světě Herních Mechanik
Známý leaker j0nathan nedávno představil zajímavé informace o očekávaném japonském dílu Assassin’s Creed, který je momentálně znám pod názvem Red. Tato hra slibuje značné novinky v herních mechanikách, odlišné od těch v nedávné restartované trilogii.
Podle informací francouzského streamera se má mapa ve hře rozkládat na škále někde mezi předchozími tituly Valhalla a Odyssey. Slibuje se tedy obrovský svět k prozkoumání, ale s menším počtem otazníků, což by mělo hráče více motivovat k průzkumu. Mezi hlavní aktivity patří tradiční dobývání základen, přičemž každá z nich bude mít vlastního velitele, kterého můžete buď zabít, nebo naverbovat do své sítě špehů.
Velké změny se čekají v systému plížení, kde bude klíčovou roli hrát hra světla a stínu. Hráči budou moci zhasínat pochodně a využívat temnotu k lepšímu skrytí. Novinkou je také možnost plazit se po zemi, což umožní lepší maskování v trávě nebo podrostech.
Další inovací je soubojový systém, inspirovaný hrou Sekiro, kde nepřátelé mají kromě životů také ukazatel postoje. Hráči budou muset využít správné načasování pro vykrývání a protiútoky, aby nepřítele vyvedli z rovnováhy. Setkáme se nejen s tradičními japonskými zbraněmi, ale i s ašigary vyzbrojenými křesadlovými puškami.
V oblasti grafiky se slibuje významný posun, i když ne na úroveň Star Wars: Outlaws, ale stále o krok dál než předchozí díly série. Assassin’s Creed Red by měl být k dispozici v příštím roce.