Atomic Hearts: Inovace ve Světě DLC a Příběhové Rozmanitosti

V dnešní době, kdy herní průmysl využívá DLC (downloadable content) jako způsob, jak prodloužit životnost a zájem o hry, nastává otázka, jak efektivně integrovat DLC do her s více konci. Tento problém přináší zajímavé výzvy pro vývojáře a hráče.

Jedna z možností je kanonizace jednoho konce, která může způsobit odcizení hráčů, kteří si vybrali jiný výsledek. Další možností je vytvoření příběhu dostatečně nejasného, aby mohl navazovat na kterýkoli z konců. Tento přístup ale může způsobit komplikace v příběhové struktuře.

Hra Atomové srdce si vybrala méně tradiční přístup. Tato sci-fi FPS (first-person shooter) hra nabízí pro každý ze svých konců zcela samostatná DLC. Tímto způsobem hra udržuje každý konec relevantní a dává hráčům možnost prozkoumat různé aspekty světa hry.

První DLC, Annihilation Instinct, hráče vrací do tajemného zařízení 3826 a rozvíjí lore kolem populární postavy – sexy ledničky. Další DLC, Trapped in Limbo, nabízí zcela odlišný zážitek.

Limbo je prezentováno jako fantasmagorická hliněná pohádková říše. Připomíná 3D plošinovku, kde hráči skáčí po plovoucích plošinách, obklopeni perníkovými chaloupkami a zlými hračkami. Hráči mohou zažít i minihry, jako je lovení kachen nebo hraní za husu. Vývojáři z Mundfish slibují, že během boje, běhu, skoků a klouzání po plošinkách budou hráči sbírat jablka pro odemknutí dovedností a zbraní, a zlaté mince, které odemykají až 7 unikátních skinů pro hlavní kampaň.