Bloober Team 3.0: Přechod od Psychologických k Hororům pro Masové Publikum“

Bloober Team, vývojáři dlouho očekávaného remaku Silent Hill 2, prochází radikální proměnou. V rozhovoru pro Engadget, generální ředitel studia Piotr Babieno prohlásil, že s námi tento měsíc vydanou hrou Layers of Fear – remake původních her Layers of Fear v UE5, se uzavírá „éru tvorby psychologických hororů“. Namísto toho, se Bloober hodlá zaměřit na „masové horory“, které, jak se domnívá, přilákají širší publikum.

Zjednodušeně řečeno, Bloober se vzdaluje od atmosférických hororových simulátorů se středním rozpočtem a namísto toho se bude věnovat akčnějším hrám, které jsou orientované na hráče. „Soustředili jsme se na příběh… na atmosféru… na kvalitu grafiky a hudby,“ ale „nepřikládali jsme dostatek důrazu na herní mechanismy,“ prozradil Babieno. Toto vše se zřejmě brzy změní, jelikož Bloober prochází procesem transformace na „Bloober Team 3.0“.

Pokud byla hra Layers of Fear posledním velkým projektem „Bloober Team 2.0“, pak bude remake Silent Hill 2 prvním dílem, který ukáže novou filozofii studia. „Rozhodli jsme se, že naše budoucí hry by měly být více orientované na masový trh,“ řekl generální ředitel Blooberu. „Rádi bychom vnesli naše nápady a naše DNA do her více skrze akci než skrze atmosféru nebo příběh. Takže všechny naše budoucí hry budou obsahovat více herních mechanik a budou mnohem rozsáhlejší.“