Capcom odstranil ray tracing z Resident Evil 2 a 3
Jak si poprvé všiml uživatel pmc64 na Redditu, Capcom přesunul možnosti ray tracingu grafiky z Resident Evil 2 a 3. Funkce osvětlení nové generace byly do těchto her, stejně jako do Resident Evil 7, přidány v bezplatné aktualizaci loni v létě, která je převedla na DirectX 12 a přidala také další grafické funkce, jako je AMD FSR.
Sám jsem načetl hru RE2 a skutečně, žádný ray tracing jsem nenašel. AMD FSR tam stále je a spuštění hry ve starší konfiguraci DirectX 11 (která tyto možnosti nemá) je volbou prostřednictvím betaverze služby Steam. Změna zřejmě odpovídá aktualizaci ze 14. dubna, kterou dokumentuje zde SteamDB.
Nemohu potvrdit stav ostatních her, které byly loňskou aktualizací next-gen posíleny, protože je nevlastním, ale komentátoři na Redditu tvrdí, že se to týká i RE3, která byla 14. září také aktualizována. Wccftech také naznačuje, že Resident Evil 7 přišel o možnosti ray tracingu, ale nepodařilo se to potvrdit a tato hra nemá odpovídající aktualizaci ze 14. dubna. Zkontroloval jsem remake Resident Evil 4, abych byl důkladný, a ray tracing v této hře zůstal přístupný.