„Dragon’s Dogma 2 a jeho kožichová technologie umožňuje týmu ‚realizovat naši vizi'“
Na nedávné tiskové konferenci k očekávané hře Dragon’s Dogma 2 zazněla zajímavá informace od režiséra Hideakiho Itsuna. Podle něj dnešní technologie konečně umožňují společnosti Capcom realizovat svou vizi **kožatých lvích lidí**, kteří se v původní hře z roku 2012 nenacházeli. Tato zvířecí rasa měla být přítomna již v prvním díle, ale vzhled postav s kožešinou v tu dobu představoval pro tehdejší hardware příliš velkou výzvu.
Analýza historických fotografií z prvního dílu naznačuje, že tvůrci se s touto myšlenkou potýkali již v minulosti. Díky pokroku v technologii je nyní vše možné a **furry technologie** umožnila týmu konečně „realizovat svou vizi“. Fanoušci série tak mohou očekávat zajímavé novinky a rozmanitost v podobě kožatých postav, které doposud chyběly.
Pro další informace můžete navštívit oficiální stránky PCGamesN a zjistit více o očekávaném **datu vydání Dragon’s Dogma 2**, dostupných **vokacích** a **systémových požadavcích**. Důležité je si uvědomit, že nová technologie umožňuje tvůrcům realizovat své nápady a rozšiřovat svět herního průmyslu.
**FAQ**:
1. Bude možné hrát za kožaté postavy?
Ano, nová furry technologie umožňuje tvůrcům integrovat nové rasy postav do hry.
2. Jak se bude lišit Dragon’s Dogma 2 od původního dílu?
Nové technologické možnosti a nové herní prvky přinesou do hry nový rozměr a rozmanitost.
3. Kdy můžeme očekávat více informací o hře?
Sledujte oficiální kanály a webové stránky, kde budou postupně zveřejňovány novinky a aktualizace.
Zdroj: https://www.pcgamesn.com/dragons-dogma-2/furry-tech