EA propouští a ruší vývoj her – 670 zaměstnanců odchází
Společnost Electronic Arts, známá také jako EA, se musí přizpůsobit rychle se měnícímu průmyslu videoher. Generální ředitel Andrew Wilson oznámil, že firma plánuje propustit zhruba 670 zaměstnanců, což představuje 5 % celkového počtu pracovníků.
Toto rozhodnutí je částí reorganizace, která má pomoci EA být efektivnější a konkurenceschopnější na trhu. Firma se rozhodla také ukončit některé starší hry a přesunout své zdroje k novým projektům, které lépe odpovídají současným trendům a požadavkům hráčů.
Andrew Wilson uvedl, že i když je to obtížné rozhodnutí, je to nezbytný krok k budoucímu růstu a úspěchu společnosti. EA se snaží lépe využít své zdroje a investovat do projektů, které mají potenciál být velkými hity na trhu.
Tento krok samozřejmě vyvolává otázky a obavy mezi zaměstnanci a fanoušky EA. Jaké hry budou ukončeny? Jakým způsobem to ovlivní další vývojové projekty? Jak se promítne snížení počtu zaměstnanců ve strategii firmy do budoucna?
FAQ:
1. Proč se EA rozhodla propustit 670 zaměstnanců?
2. Jaké hry budou ukončeny a jak to ovlivní budoucnost firmy?
3. Jaký je plán Electronic Arts pro budoucnost a jak se chce firma přizpůsobit rychle se měnícímu průmyslu videoher?