Far Cry 6 s podporou ray tracingu pouze u PC
Konzoloví hráči budou mít smůlu a nebudou moci mít ty nejnovější technologie, které dokážou pomoci k vyšším FPS a zároveň lepší grafice. Far Cry 6 bude opět v otevřeném světě a bude tady co prohlížet.
Grafický skok od Far Cry 5 není tak velký, jak by asi každý očekával, ale dá se na hru příjemně dívat. Požadavky na hru jsou poměrně náročné a to hlavně pokud hrajete na 4K rozlišení.
Far Cry 6 podporuje realistické vykreslování světla a stínů, ale jen pro PC. Nové konzole tuto možnost mít nebudou a to je možná z toho důvodu, že některé hry ray tracing na konzolích mají, ale jsou omezeny na 30fps.
Far Cry 6 bude podporovat hybridní DirectX Ray Tracing s kompatibilními grafikami AMD i Nvidie. V rámci toho bude chybět podpora Mesh Shading a Sampler Feedback, které jsou součásti DirectX 12 Ultimate.
Far Cry 6 bude mít podporu FSR, tedy zvýšení výkonu na grafikách AMD i Nvidie.