Frictional Games: Konec hororu? Studio zvažuje změnu směru
Změna na obzoru: Frictional Games zvažuje ústup od hororového žánru. Kreativní ředitel a spoluzakladatel studia, Thomas Grip, v rozhovoru pro 80.lv (na který upozornil Eurogamer) uvedl, že společnost zvažuje v budoucích projektech snížení důrazu na horor a zvýšení důrazu na jiné typy příběhů.
„V hororových hrách jsou emoce přirozeně v popředí zájmu,“ vysvětlil Grip. „Zkoumáme však i jiná témata než jen strašidelné věci. Myslím, že v budoucích projektech trochu omezíme hororové aspekty, abychom se více zaměřili na jiné emocionální kvality.“
Studio Frictional Games je známé svými dlouhou historií hororových her z pohledu první osoby, včetně Amnesie a série Penumbra, jejímž prvním velkým úspěchem. Přestože je tato změna směru kvůli jejich historii trochu šokující, mnozí fanoušci s nadšením očekávají, co přinese příští krok studia.