Game Pass může snižovat prodeje her přiznal Microsoft

Interní zpráva společnosti Microsoft přiznává, že právě Game Pass snižuje prodejnost her. Jde o takové hry, které jsou třeba v Game Passu hned po vydání, kdy prakticky si tak daný vydavatel automaticky snižuje prodeje, jelikož si ji hráči pořídí v rámci Game Passu.

Stále by se dalo říct, že je to lepší, než se vrhnout na stahování warez verze. No, pro vydavatele a jejich zisky to není tak úplně pravda a asi by to bylo i jedno. Ne všichni z této služby totiž těží. Ve chvíli, kdy firma přidá do Game Pass firmu, tak automaticky redukuje své klasické prodeje.

Tohle vyjádření vyplývá z analýzy v interním dokumentu Microsoft. Ono teď bude záležet, jakou strategií firmy změní, jestli to byla jen zkouška, jestli se to těm firmám vyplatí nebo ne. Je možné, že některé firmy to myslely tak, že když si někdo v rámci předplatného hru zahraje, tak si ji i třeba koupí nebo spíš tak, že ti, co mají předplatné, tak hru by si tak nikdy nekoupili. Teď záleží, jaký je k tomu poměr a kolik lidí s předplatným by si nějakou hru koupilo.

Nové hry už stojí například 70€ a za tolik se bude prodávat například Redfall.