Half Life 2 RTX: Devové ručně tvoří každý pixel
Vývojáři hry Half-Life 2 RTX se rozhodli, že nebudou využívat umělou inteligenci pro textury hry. Namísto toho se každému pixelu věnují s maximální péčí a pozorností. Tento krok je dalším důkazem toho, jaký je úkol pro tým vývojářů, kteří pracují na vylepšení této klasické PC hry.
Chris Workman, zakladatel Orbifold Studios, se podělil o pár informací o procesu vývoje Half-Life 2 RTX a o tom, jaká péče je nutná k přenesení path tracingu a dalších technologií do této ikonické hry.
V současné době je tým vývojářů zaneprázdněn právě tímto procesem, a tak jsme se dočkali několika zajímavých detailů o tom, jak se jim daří přenést nové technologie do starého titulu. V článku na stránkách PCGamesN se dozvíte více o tom, jakým způsobem vývojáři pracují na vylepšení Half-Life 2 pomocí RTX technologií.
Pokud chcete vědět více o tomto zajímavém projektu, můžete si přečíst celý článek zde. Na stránkách PCGamesN navíc najdete i další zajímavé články o starých hrách, FPS hrách nebo VR hrách.
FAQ:
1. Proč se vývojáři rozhodli nepoužívat AI textury pro hru Half-Life 2 RTX?
2. Jak dlouho tým vývojářů pracuje na vylepšení této klasické hry?
3. Jaké technologie jsou implementovány do hry Half-Life 2 pomocí RTX?
Zdroj: https://www.pcgamesn.com/half-life-2/rtx-ai-textures