Halo Infinite: Stále živá a postupuje správným směrem
Hra Halo Infinite si jede dál, což je jak důkazem trvalé přitažlivosti základů položených společností Bungie, tak i určitým způsobem obžalobou toho, jak s ní Microsoft od té doby nakládá. Kdysi to vypadalo jako nejdůležitější FPS série na světě. Nyní je Halo jen další free-to-play střílečkou v moři jich plném, která zoufale kope proti úžinám, které ji odnášejí.
Můžeme spekulovat o tom, proč tomu tak je, ale pro mě byl problém Halo Infinite v tom, že bylo spuštěno v tak holém stavu. Multiplayer je skvělý, ale multiplayer byl vždy jen jednou stránkou Halo a způsob, který se 343 buď rozhodlo, nebo bylo nuceno Infinite spustit, působil trochu jako nouzové přistání. Kdysi se hry Halo spouštěly se závratným množstvím připraveného obsahu, různých režimů a způsobů hraní, které ze základů vytřískaly vše. Infinite? To všechno bylo nebo je přidáváno až po spuštění. Kooperační kampaň a Forge jsme dostali teprve před půl rokem.
Což nás přivádí k jednomu z nejlepších vlastních herních typů Halo, který 343 právě oznámil, že v létě dorazí do Infinite. Infection se poprvé objevil v Halo 3 a je to v podstatě zombie mód, ve kterém malá skupina nakažených loví nenakažené hráče. Každé zabití od nakažených obrátí oběť na jejich stranu a cílem nenakažených je jednoduše přežít, dokud nevyprší časovač.
Režim nakažených dorazí do hry Halo Infinite 20. června jako součást čtvrté sezóny a je tematicky zaměřen na převzetí moci umělou inteligencí v rámci fikce Halo. Ten je sice docela povedený, protože umožňuje 343 přidat nakaženým spartanům démonickou robotickou tvář. Oznámení přišlo od Seana Barona, který je šéfem živého servisu hry, a mezi další chystané změny a doplňky patří např:
- Počínaje čtvrtou sezónou budou všechny nové prémiové povlaky (Premium Battle Pass a Shop) obsahovat individuální verze kompatibilní se všemi jádry brnění.
- Do hry Halo Infinite se 20. června dostane také kariérní hodnost, která hráčům poskytne zcela nový systém postupu s hodnostmi ve vojenském stylu.
- Oficiální Forge předělávka mapy „Plaza“ pro Halo 5 od společnosti 343 má být vydána na začátku 4. sezóny.
Je to začátek, i když Halo Infinite má před sebou ještě kus cesty po příšerném, nic moc, velmi špatném roce 2022. Nepomáhá tomu, a je těžké to někde nespojit s probíhajícím příběhem hry, že 343 Industries koncem loňského roku postihlo děsivé kolo propouštění. Dokonce i šéf Xbox Studios Matt Booty přiznal, že vydání hry bylo jako „klopýtnutí při příchodu do cíle“
Nový herní typ je nazýván Infection a je založen na zombie módu, kde nakažení loví nenakažené hráče.
Režim nakažených bude přidán do hry 20. června jako součást čtvrté sezóny.
Mezi chystané změny patří individuální verze prémiových povlků, kariérní hodnost s novým systémem postupu a předělávka mapy „Plaza“ pro Halo 5.
.