Halo zůstává doma: Booty potvrzuje, že 343 Industries zůstane hlavním studiem pro vývoj značky
Šéf Xbox Game Studios, Matt Booty, v nedávném rozhovoru pro magazín Axios, ujistil fanoušky, že prestižní značka Halo zůstává pevně ukotvená u domovského studia 343 Industries. Toto prohlášení přichází přes spekulace o možném přesunu značky, které byly vyvolány propouštěními, odchody klíčových vývojářů a problémy s posledním titulem, Halo Infinite.
Booty vyjádřil svou důvěru ve vedení týmu a upozornil, že „tým, který nás dostal až sem, pravděpodobně není ten samý tým, který nás posune dál“. Tímto uznal dynamickou povahu vývojářského prostředí.
Diskuse také otevřela možnost zapojení dalších týmů do vývoje Halo, především pokud se Xboxu podaří uzavřít akvizici Activisionu. Booty zdůraznil, že jakékoli takové rozhodnutí by muselo pocházet přímo od studií a nebylo by nařízeno shora.
Další obsah pro Halo se v současnosti vyvíjí ve studiu Certain Affinity, které pracuje na multiplayerovém režimu inspirovaném battle royale. Tento režim je prý poháněn Unreal Engine 5, což je odlišné od Halo Infinite, které běží na proprietárním enginu Slipspace.
Ve 343 Industries se momentálně nevěnují vývoji singleplayerového obsahu, ale soustředí se na vytváření nových multiplayerových režimů pro Infinite.