„Hellblade II na Xboxu: 30 fps, performance mode ne“
Herní svět se znovu otřásá zprávou očekávané hry Hellblade 2, která byla potvrzena běžet na 30 snímcích za sekundu na konzoli Xbox. Tuto informaci sdělil šéf vizuálních efektů (VFX) v týmu vývojářů, který tvrdí, že díky tomuto rozhodnutí bude hra působit „filmověji“.
Sama hra Hellblade 2 již od svého oznámení představovala revoluční krok ve světě herního průmyslu. Druhý díl slibuje ještě detailnější grafiku, živější prostředí a hlubší příběh. A nyní s novou informací o frekvenci snímků za sekundu se zdá, že tvůrci jdou ještě o krok dál.
Podle šéfa VFX bude samotný zážitek ze hry díky 30 snímkům za sekundu mnohem plynulejší a imerzivnější. Snižování počtu snímků za sekundu také umožňuje větší pozornost věnovat detailům a vykreslení obrazu do větší kvality. Tato rozhodnutí se pravděpodobně projeví nejen na vizuálním dojmu, ale také na celkovém atmosférickém zážitku, který hra nabídne.
Zajímavostí je, že dřívější diskuse se zaměřovaly spíše na co nejvyšší rychlost snímků za sekundu, které by zajistily plynulost a akčnost herního zážitku. Nicméně tento nový přístup k optimalizaci grafiky a gameplaye může být klíčem k posunu herního průmyslu směrem k ještě větší filmovosti a realismu.
Otázky – FAQ:
1. Proč se rozhodli tvůrci hry Hellblade 2 běžet na 30 snímcích za sekundu?
2. Jak může tento krok ovlivnit vizuální stránku hry?
3. Má snížení počtu snímků za sekundu vliv na herní zážitek a plynulost gameplaye?