Helldivers 2: Výjimečný živý servis, vysvětluje CliffyB
Cliff Bleszinski je známý osobností ve světě videoher. Začínal s hrami jako Jazz Jackrabbit a Unreal, ale nejvíce se proslavil jako hlavní tvůrce první trilogie Gears of War. Od té doby se pokusil o vytvoření několika live-servisových her na vlastní pěst: LawBreakers a Radical Heights. Bohužel ani jedna z těchto her neuspěla, ale Bleszinski nedávno komentoval nedávný úspěch her jako Helldivers 2 a Palworld a jak je stále extrémně obtížné uspět na trhu s live-servisovými hrami.
Bleszinski zdůraznil, že i když hry jako Helldivers 2 a Palworld dosahují úspěchu, stále je velmi těžké uspět na trhu s live-servisovými hrami. Podle něj jsou tyto hry spíše výjimkou než pravidlem. Je třeba mít správnou kombinaci prvků, aby se live-servisová hra stala skutečným hitem.
Pokud se podíváme na situaci Bleszinského s LawBreakers a Radical Heights, můžeme vidět, jak i zkušený tvůrce může narazit na problémy při vytváření live-servisových her. Je to složitý trh s tvrdou konkurencí a hráči mají vysoká očekávání.
Pokud se chcete dozvědět více o tom, co Cliff Bleszinski říká o úspěchu her jako Helldivers 2, na které se mu podařilo navázat, můžete si přečíst celý článek na stránkách PCGamesN.
Zajímají vás informace o Helldivers 2? Na stránkách PCGamesN najdete také informace o nejlepších zbraních, stavu serverů nebo systémové požadavky.
FAQ:
1. Jaké hry se zmíněné v článku Cliffa Bleszinského?
V článku jsou zmíněny hry Helldivers 2 a Palworld.
2. Proč je podle Cliffa Bleszinského obtížné uspět v live-servisovém trhu?
Podle něj je trh s live-servisovými hrami velmi konkurenční a hráči mají vysoká očekávání.
3. Co bylo prvním velkým úspěchem Cliffa Bleszinského?
Cliff Bleszinski se proslavil jako hlavní tvůrce první trilogie Gears of War.
Zdroj: https://www.pcgamesn.com/helldivers-2/cliff-bleszinski-live-service