Herní svět ve stínu uzavření studií: Co bude s inovativním systémem Nemesis?

Zpráva o uzavření několika herních studií patřících pod křídla Warner Bros Games výrazně otřásla herním průmyslem. Tento krok se dotkl i studia Monolith Productions, které bylo zodpovědné za vývoj očekávané hry Wonder Woman. Ukončení jejich činnosti představuje nejen konec jednoho z významných projektů, ale také nejistotu pro budoucnost jedinečného systému Nemesis.
Systém Nemesis, který získal svou popularitu díky titulům Middle-earth: Shadow of Mordor a Middle-earth: Shadow of War, představuje technologii umožňující nepřátelům učit se a adaptovat se na hráčovy akce. Tato patentovaná technologie od Warner Bros z roku 2021, jejíž patent má platnost až do roku 2036, byla revoluční svým přístupem k interaktivnímu vyprávění.
Avšak s uzavřením Monolith Productions se otevírá otázka, zda Warner Bros využije systém Nemesis v jakýchkoli budoucích projektech. Tento nevyužitý potenciál může vytvořit mezery na trhu, které by jiní vývojáři mohli teoreticky zaplnit, pokud by nebylo složité či nemožné tento systém použít kvůli právním omezením. Herní komunita tak může jen spekulovat, jaké dopady bude mít uzavření Monolith Productions na další inovace v herním průmyslu.
