Holstin: Inovace v bojové sekvenci překvapuje hráče!
Již začátkem července nás Holstin zoufale chytil za klopy a představil nám nový koncept bojové sekvence. Tato sekvenční inovace nám předkládá nejen to, co jsme dosud v survival hororech či izometrických akcích nezažili, ale také způsob, jakým se nám to prezentuje. Jde o plynulý přechod z izometrického režimu přímo do střílení z pohledu třetí osoby přes rameno.
Aktuálně máte možnost vyzkoušet si aktualizované demo hry Holstin, kde se tato bojová sekvence nachází. Ačkoliv osobně bych uvítal ještě větší plynulost, musím uznat, že hra na myši a klávesnici dodává slibovaný zážitek. Ovšem dle diskuzí na Steamu se zdá, že hraní s ovladačem může být v současné době trochu náročnější. Nicméně, právě toto je něco, co lze po zkušenostech z dema vylepšit.