IO Interactive přivítalo Rodriga Santora do týmu pro vývoj Projectu 007
Od března tohoto roku se tým IO Interactive rozrostl o významnou posilu v podobě Rodriga Santora, který se ujal role mission directora v očekávaném Projectu 007. Santoro, který má bohaté zkušenosti jako level designer, přichází z prestižních pozic u Cryteku a Ubisoftu.
Santoro v minulosti pracoval na vývoji her jako Crysis 2 a Crysis 3 a také Ryse: Son of Rome. Jeho nejnovější projekty zahrnovaly otevřený svět v sérii The Division a nedávno jako world director ve hře Avatar: Frontiers of Pandora. Nyní má na starosti vyvážení příběhu, uměleckého aspektu a hratelnosti v misích nové hry s Jamesem Bondem.
V projektu 007 bude Santoro spolupracovat s mezinárodním týmem, aby přinesl nový rozměr do herního vesmíru Jamese Bonda. Hra slibuje být více skriptovaná s důrazem na příběh, což připomíná filmové zpracování s Danielem Craigem, ale i knižní díla o slavném špiónovi.
Hra má být vydána nejdříve příští rok a vývojáři naznačují, že půjde o významný posun od sandboxového stylu, který definoval nedávné hry Hitman. Santoro je nadšený z možnosti podílet se na projektu, který od jeho oznámení poutá pozornost fanoušků: „Obdivuji, jak studio nebojí inovovat a vytvářet nové herní zážitky,“ uvedl Santoro ve svém prohlášení.